10 October 2009

kaktuS & uLat buLu

Aku minta kepada Allah,
SetaNgkai bunga Segar,
namun aku diberi kaktus berduri..

Aku minta kupu-kupu,
namun aku diberi ulat bulu..

AKU SEDIH DAN KECEWA..

Namun kemudian..,,
Kaktus itu berbuNga,
indah sekali..
dan uLat itu itupun menjadi kupu-kupu yg cantik..

iTuLah jaLan Allah,
iNdah pada masanya..
Allah tidak memberi apa yang kita harapkan,
tetapi memberi apa yang kita perlukan..

Kadang-kadang kita sedih, kecewa, terluka..
tetapi jauh segalanya Dia telah mgatur yg terbaik dLm kehidupan kita..

4 comments:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

indah water....berak kat sini ah..hahah

w.i.s.d.O.m said...

uuhh..sungguh sopan perilaku mu itu..ada brani??..tulang pggung x baek lg ade ati nak berak..wakaka..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

arkkkk..tuan umah kedaung nmpk la plakk...hahaha..ampunn ampunn..kentot je lah..prot prot prto..muaahah

w.i.s.d.O.m said...

amboOii..mmg seorg yg bermuka ketat lagi bersopan santun yee orgnyee..ahaha..kat entry ni gakla die nak kentOt..bg kaktus ngan ulat bulu tu kang..padan muka..huahuaa..